وزير اطلاعات در مراسم اولين سالگرد شهيد داريوش رضايي نژاد خبر داد:
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 608
بازدید کل : 85948
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

اتحاد با امام
راههای جلوگیری از نفوذ دشمنان
وزير اطلاعات در مراسم اولين سالگرد شهيد داريوش رضايي نژاد خبر داد:
دستگيري 30 نفر از اعضاي 2 شبکه ترور دانشمندان هسته اي در داخل و خارج کشور
خراسان - مورخ دوشنبه 1391/05/02 شماره انتشار 18174
نويسنده: هادي محمدي political@khorasannews.com
عوامل ترور شهيد رضايي نژاد دستگير شدند

وزير اطلاعات با بيان اينکه تيم تروريستي عامل شهادت داريوش رضايي نژاد دستگير شده اند از کشف و دستگيري اعضاي دو شبکه تروريستي شامل 30نفر در داخل و خارج کشور خبر داد.به گزارش خراسان مراسم اولين سالگرد شهادت داريوش رضايي نژاد دانشمند هسته اي کشورمان که سال گذشته در برابر چشمان همسر و فرزندش در مقابل منزل مسکوني خود توسط تروريست ها به شهادت رسيد روز گذشته با حضور مقامات لشکري و کشوري از جمله سردار وحيدي وزير دفاع، مصلحي وزير اطلاعات، دانشجو وزير علوم، صالحي وزير امور خارجه، بختياري وزير دادگستري ، عباسي رييس سازمان انرژي اتمي ، تمدن استاندار تهران، اسفنديار رحيم مشايي، منوچهر متکي و سردار علي فضلي ، مسئولان و استادان سازمان انرژي اتمي، خانواده هاي شهداي هسته اي و اقشار مختلف مردم در مسجد شهداي سازمان انرژي اتمي برگزار شد.حيدر مصلحي وزير اطلاعات کشورمان که صبح روز گذشته در اين مراسم سخن مي گفت با بيان اينکه پرونده ترور رضايي نژاد از پيچيدگي هاي خاصي نسبت به ساير ترورهاي دانشمندان برخوردار بود ، افزود : تروريستها براي منحرف کردن دستگاه اطلاعاتي ما اين ترور را متفاوت انجام و به جاي استفاده از بمب هاي آهن ربايي از کلاشينکف و تيراندازي استفاده کرده بودند.مصلحي ضمن اعلام خبر دستگيري عاملين ترور شهيد رضايي نژاد ، اضافه کرد : در اين مدت موفق شديم دو شبکه تروريستي که در داخل عمل مي کرد و مورد حمايت سرويس هاي اطلاعاتي اروپا و آمريکا و برخي کشورهاي منطقه به همراه موساد بود را دستگير کنيم .وزير اطلاعات تعداد بازداشت شدگان اين دو شبکه تروريستي را 30نفر اعلام کرد و افزود : اين دو شبکه با تلاش هاي شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان(ع) دستگير شدند و در مورد ترور رضايي نژاد هم 2روز قبل با بازسازي صحنه ترور و کامل شدن بازجويي ها مطمئن شديم که افراد دستگير شده عوامل ترور او بوده و از سوي سرويس هاي بيگانه پشتيباني مي شدند .مصلحي با بيان اينکه امروز برخي سرويس هاي اطلاعاتي خارجي به اقدامات انفعالي روي آورده اند ، تصريح کرد : آنها ميزان اقتدار اطلاعاتي ما در اين اقدام را که در داخل و خارج کشور دستگيري عاملين انجام شد را مي فهمند و مي خواهند با اقدامات انفعالي اين موفقيت را زير سوال ببرند.وزير اطلاعات کشورمان ضمن تبريک اين موفقيت بزرگ به خانواده شهداي هسته اي گفت : افراد دستگير شده اعترافات زياد و ارزشمندي داشته اند که متاسفانه به دليل معذوريت هاي اطلاعاتي از بيان مسائل بيشتر در اين زمينه معذوريت داريم.به گزارش ايسنا وي افزود: آن ها براي آينده برنامه هايي داشتند که با دستگيري شان ان شاء ا... خنثي شده است.

برخي کشورهاي اروپايي از اين که ما نام آن ها را مي بريم دلخور شده اند

مصلحي خاطرنشان کرد: نکته جالب در اين قضايا اين است که سرويس‌هاي جاسوسي دنيا تمام خطوط قرمزشان را شکسته‌اند و به همکاري با يکديگر در مقابله با انقلاب اسلامي اقدام مي‌کنند. همه سرويس‌هاي جاسوسي از خطوط قرمزي برخوردارند که يکي از آن‌ها، حفظ منابع‌شان است اما سرويس‌هاي جاسوسي مثل سيا، MI6 و موصاد اين خطوط قرمز را از سر گذرانده‌اند و منابع‌شان را به يکديگر معرفي مي‌کنند و با يکديگر براي مقابله با ايران همکاري دارند. حتي کشورهاي فرعوني منطقه و کشورهاي اروپايي و آمريکايي در اين زمينه فعالند. وزير اطلاعات با بيان اين که برخي کشورهاي اروپايي از اين که ايران آن‌ها را در اين اقدامات دخالت داده است و از آن‌ها اسم مي‌برد، دلخور شده‌اند اما ما سند و مدرک داريم که آنها در اين امر دخالت داشته‌اند. او خاطرنشان کرد:‌ در رابطه با مقوله هسته‌اي، بايد اين مساله را در چارچوب تحريم‌ها عليه ايران دانست. آنها سعي دارند با مردم ايران مقابله کنند و موضوع هسته اي بهانه است. آن‌ها تحريم‌ها را عليه ايران اعمال مي‌کنند در حالي که مذاکرات با 1+5 را نيز ادامه مي‌دهند. وي در پايان سخنانش تاکيد کرد : امروز عصبانيت استکبار از انقلاب اسلامي فقط در مساله هسته اي خلاصه نمي شود و از همه گونه رشد علمي در کشور ما خشمگين است ؛ چراکه مي ترسد ايران با الگو شدن در دنيا و انتقال تکنولوژي به ساير کشورها انحصاري را که آنها به وجود آورده اند را بشکند.

 

تمبر يادبود شهيد رضايي نژاد رونمايي شد

در ابتداي اين مراسم از تمبريادبود شهيد داريوش رضايي نژاد رونمايي به عمل آمد و ساختمان پژوهشي سازمان انرژي اتمي به نام اين شهيد نامگذاري شد.همچنين حجت الاسلام صديقي امام جمعه موقت تهران نيز در اين مراسم در سخناني با اشاره به تلاش هاي شهداي هسته اي کشورمان و با بيان اينکه امروز دشمنان اين کشور همان قدر از دانشمندان هسته اي ما مي ترسند که از شهداي حوزوي همچون شهيد بهشتي و شهيد دستغيب مي ترسيدند، تصريح کرد : امام راحل(ره) با مجاهدت خود علم و دانش دنيايي را معنوي و الهي کرد و شاگردان مکتب ايشان هم در مسير متعالي آن بزرگوار حرکت کرده و کارشان الهي شد.وي خطاب به آمريکا و ايادي و مزدورانش در منطقه گفت : هر تيري که داريد به ما بزنيد که ما ماندني و در حال توسعه و رشد هستيم و وحشت و زوال عاقبت شماست.

 

سخنان دختر شهيد رضايي نژاد

آرميتا رضايي نژاد دختر شهيد رضايي نژاد در اين مراسم لحظاتي پشت تريبون قرار گرفت و به فارسي و انگليسي گفت : من به عنوان دختر يکي از هزاران شهيد ايراني پايدار خون شهيدان هستم و دستان پليدي که خون پدرم را ريختند بدانند که بدکاران و نفرين شدگان تاريخ هستند.

مصلحي: همکاري مردم در دستگيري هاي اخير نقش زيادي داشت

وزير اطلاعات در حاشيه مراسم اولين سالگرد شهادت داريوش رضايي نژاد در جمع خبرنگاران با بيان اين که مجموعه دستگير شده اخير به صورت تيمي عمل کرده و سعي داشتند تا ردپايي از خود بر جاي نگذارند، افزود: با اين حال با توان بالاي دستگاه اطلاعاتي ما و اشتباهات کوچکي که آن ها داشتند اين شبکه ها کشف و موفق به دستگيري آن ها شديم. حيدر مصلحي تصريح کرد: در اين ميان همکاري مردم بسيار اهميت و اثر داشت و در واقع دستگيري اين مجموعه با کمک مردم و چهره زني مردم که خود را جزو نظام اطلاعاتي نظام مي دانند، دستگير شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب